فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۱۱
شهریور ۹۷

بسم الله الرّحمن الرّحیم


کوچکتر که بودم وقتی کارتون علائدین و چراغ جادو را تماشا میکردم غرق در رویا میشدم و به این فکر میکردم که منم یک روزی چراغ جادوی خودم را پیدا میکنم و آرزو هایم را برایم براورده میکند.

شیرین ترین لحظات این رویای کودکانه این بود که وقتی پیدایش کردم چه آرزوهایی داشته باشم اما هر وقت که به آن فکر میکردم خواسته هایم در سه آرزو خلاصه نمی شد.

اینگونه بود که همیشه باخودم فکر میکردم آرزوی اولم این باشد که به جای سه آرزو بتوانم ده آرزو داشته باشم.


حالا امروز چراغ جادوی خودم را پیدا کردم.ولی نه یک چیز خیلی بهتر و مهم تر از چراغ جادو.

من خدایی را یافتم و حس کردم که صاحب گنجینه های بیکران است و در بخشندگی سرآمد است.

امکان ندارد به در خانه او بیایم و دست رد به سینه من بزند و مرا دست خالی برگرداند.

گاهی باخودم فکر میکنم آیا ما واقعا بنده خدا هستیم؟ این چه بندگی است این که عین سروری است. بنده ای که هرکاری میکند برای خودش میکند و هرچه می گوید ارباب او بلافاصله میگوید چشم؟


بندگی کن تا که سلطانت کند     تن رها کن تا همه جانت کند


اما حال مانده ام که از چراغ جادوی قدرتمند خود چه بخواهم.

زمان های زیادی فکر میکردم و مدتی تمام دل مشغولی من این شده بود که من باید چه کار کنم؟

تا امروز هم جواب کامل را پیدا نکردم اما تا اینجای کار فهمیدم که باید از چراغ جادوی خودم چه بخواهم.

تمام دعا های من و تمام آرزو های من و همه مردم دنیا در یک دعا خلاصه شده است.

الهم عجل لولیک الفرج

از خداوند در خواست فرج کنید که فرج شما در آن است.

از خداوند درخواست ظهور اقا امام زمان را بکنید امام زمان هم عنایت میکنند و از خداوند درخواست اجابت دعا و حوائج شما را میکنند.

دعای ما کجا و دعای یوسف زهرا کجا 

اگر مهدی فاطمه برای ما دعا کند مگر میشود خداوند صدها و هزاران برابر آن را عطا نکند؟

یک معامله پر سود بکنید دعای خودتان در حق خودتان را با دعای قائم آل محمد(ص) در حق خودتان عوض کنید.

هم ثواب انتظار ظهور که برترین اعمال است و به انسان ها مقام شفاعت میدهد را برایتان می نویسند هم دعایتان حتما مستجاب میشود.




۹۷/۰۶/۱۱
سوشیانت

نظرات  (۳)

عالی بود.
پاسخ:
متشکرم از شما
:) 👌
پاسخ:
دی:)
سلام
واقعا بی نظیر بود.خیل خوب بعد از مدت ها مطلب درج کردید.انرژی بسیار زیادی ازمتن تون دریافت کردم.تشکر
پاسخ:
ممنون از نظر لطفتون نظراتتون واقعا انگیزشی هستند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">