فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۲۰
خرداد ۹۷

آیا جنگی در کار است ؟ اگر هست کی رخ می دهد و در کجاست؟

آن چیزی که معلوم است این است که همه جنگ های عالم را نیرو های بدی شروع کرده اند و هیچگاه صالحان و خوبان عالم هیچ جنگی را شروع نکرده اند.

پس برای پیش بینی جنگ آینده باید به جریانات فراماسون ها و کسانی که سردم دار شر و بدی در دنیا هستند مسلط بود.

الیستر کرولی خود را پیغامبر شیطان میداند و در سال 1904 درون اهرام مصر این کتاب را مینویسد پس میتواند برای شناخت سازوکار فکری دشمن بسیار مفید باشد.(شاید مفید ترین کتاب برای شیطان شناسی باید البته نه به تنهایی و مطالعه بدون دانش و آگاهی)  بعد از مطالعه کتابی که برای دانلود شما عزیزان در سایت قرار گرفت به چند قانون در باره شیطان پی خواهیم برد.

قانون اول) شیطان خون می خواهد. در کتاب شریعت نوشته شده برای بدست آوردن قدرت کودک قربانی کنید.کودک معصوم است. ای پیامبر من به تو ماشین جنگ می دهم تا میتوانی برایم خون بریز خون کودک اولین خونی که می خواهم خون کودک است بعد خون اهل بهشت می خواهم پس از آن خون دشمنانم را.

قانون دوم و سوم  هم در همین قانون اول توضیح داده شد که خون چه کسانی را می خواهد و چگونه خون باید ریخته شود خون افراد پاک را می خواهد و به وسیله جنگ ریخته می شود پس باید همواره در جهان جنگی باشد و جنگ باید در منطقه ای باشد که افراد پاک حضور دارند خاور میانه مرکز مسلمانان است و مسلمانان دین دار ترین مردم در بین ادیان الهی اند. این دلیل جنگ های متعدد خاور میانه است که برخی افراد نادان میگند هرچی جنگه بین مسلموناست از بس که مسلمونا با هم دشمن اند....

قانون مهم چهارم) اگه به هر دلیل قوانین قبلی رو برای شروع جنگ کافی ندونسته باشید و باز هم شک داشته باشید قانون چهارم را دیگر حتما قبول خواهید کرد قانون اقتصاد جهانی. اکنون در حالت گذار اقتصادی از آمریکا به چین هستیم ولی هنوز هم قدرت اول اقتصادی آمریکاست و بزرگ ترین منبع در آمد آمریکا فرانسه و انگلیس سه کشور همیشه در صحنه جنگ ها فروش اسلحه است. باید پیوسته در جهان جنگ وجود داشته باشد تا اسلحه های این کشور های بزرگ فروش برود وگرنه  با این اوضاع اقتصادی شکست اقتصادی دلار حتمی است.

خوب مسئله تا حد زیادی برای شما حل شد :

باید جنگی وجود داشته باشه و این جنگ باید در میان مسلمونا باشه و چون اکنون جنگی در جریان نیست( الان که اینو دارم مینویسم واقعا جنگ جدی وجودنداره داعش هم تموم شده وحتی گروهک های دیگر هم ساکت شده اند) پس منتظر جنگ بزرگی باشید.

(((خیلی دقیق نمیشه گفت این احتمال نویسنده است.)))

اما این جنگ کجاست؟فلسطین ایران سوریه عراق افغانستان از مراکز اصلی و اهداف اصلی جنگ هستند و مانند دومینو به یکدیگر متصل اند و مرکز اصلی همه اینها ایران است.

یعنی اگر به فلسطین حمله کنند ایران و لبنان و سوریه حامی فلسطین هستند به نظرم خودشان به این نتیجه رسیده اند باید ریشه این درخت را قطع کنند و به جنگ با ایران بیایند مخصوصا حالا که متوجه شده اند بمب اتمی در کار نیست و مذاکره در باره موشک های ایران هم بی نتیجه خواهد بود پس اعتلاف عربی به راه خواهند انداخت و اینبار با کمک چند کشور عربی به سردم داری عربستان حمله خواهند کرد.

در قسمت جنگ در بالای وبسایت اخبار شروع جنگ را پی گیر شوید.


کتاب شریعت آلیستر کرولی را بخوانید

یک قرار معنوی

نظرات  (۱۰)

۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۱ علی اصغر شمیمی
چه کسی می داند که آذر چه رخ خواهد داد؟
فقط خدا و بندگان صالحش
پاسخ:
آذر؟ منظورت چیه؟
ما منتظر حمله ای از سوی حجازیم تا بین بقیعش حرمی ناب بسازیم
یا حدر کرار زند نقش بزودی بر پرچم سبز عربستان سعودی
پاسخ:
با توکل بر خدا و استعانت از امام زمان و شما جوانان غیور انشالله
جنگ جنگ تا پیروزی
صدام بزن جای دیروزی
پاسخ:

صدام که مُرده(احتمالا)

کلا ملت خیلی صلح طلبی هستیم نه؟؟

شما که خبر دارین باید بدونین دیگه :)

پس نیاز به گفتن من نیست :)


"چرا میدونم و از جزئیاتش خبر دارم"


وقت با ارزش تر از همه چیز هست.
وقتتون بخیر 


پاسخ:
بله سوء تفاهم شده بود من نظرم رفته بود به سمت هک شدن سیستم های تحقیقاتی هسته ای فکر کرذم منظورتون از جنگ سایبری این هست عذر خواهی می کنم
سلام
مثلا ذهن
مثلا باور
مثلا ایمان
مثلا حق پذیری
مثلا بی تفاوت بودن ترویج دادن
...
...
...
...
پاسخ:
احتمالا منظور شما از جنگ سایبری جنگ نرم است 
درسته اینها رو میتونه نشونه بگیره و انصافا هم خیلی عالی کار کرده به عنوان دشمن کارشو خوب بلده اما
منظور من از جنگ سایبری چیز دیگه بود نظر من اون جنگ ارتش سایبری ایران با دشمن بود که منجر به از کار افتادن نظام بانکی و لو رفتن اطلاعات محرمانه و یا مانند نشاندن rq170 و اینها بود.
اگر منظورتان عملیات روانی و جنگ نرم است آری این که همیشه اینکارو انجام میداده الان هم انجام میده در بالاترین حد ممکن خودش.
((( خطاب به واران:: چون در حال حاظر و از بیست سال گذشته در حال انجام این عملیات هستند پس لفظ شروع کردن جنگ روانی برای آن درست نیست چون در جنگ به سر میبریم .)) البته تو این مورد هم اقرار کردن که چند سال سر یک موضوع کار میکنند یک سخنرانی امام امنه ای کل نقشه های آونها و هزینه هاشونو بر باد میده. دست ما تو این زمینه خیلی پره و تجهیزات مون خیلی پیشرفته تره(یعنی فرهنگ غنی و مطالب بیشتری برای گفتن داریم.چون بر حق هستیم)
مطلب رو کامل مطالعه کردم :)
میگم جنگ هست اما قبلش تاسیسات رو از کار بیکار میکنند بعد جنگ...


پاسخ:
میشه لطفا بگید چه تاسیساتی رو میتونند از طریق سایبری بیکار کنند؟
پس احتمالا  نمیدانید قبل از اجرای برجام جنگ سایبری علیه تاسیسات ایران بوده است ؟
فروش سلاح یه زمانی کارکرد داشت نه الان .
حداقل در مورد ایران اگر جنگی صورت بگیرد احتمالا سایبری است ابتدا و سپس خود آمریکا دست به اقدام میزند..

البته که شیطان خون نمیخواد شیطان نفس آدم ها رو نشانه گرفته و   میخواهد که گرفته و بس.

با تشکر 

پاسخ:
چرا میدونم و از جزئیاتش خبر دارم ولی مسئله خون هست خون....
تو سایبری خون ریخته نمیشه خیلی واضحه شیطان خون میخاد اونا هم براش خون میریزند فکرکنم مطلبو مطالعه نکردید کامل
سلام
اصلا حوصله سیاست و اینا و این سوالات ندارم

یعنی توانش رو ندارم و برای سلامتیم خوب نیست.

ولی اگر جنگی بر علیه ایران  صورت بگیره احتمالا جنگ سایبری است.

پاسخ:
با توجه به موارد گفته شده در متن شیطان خون می خواهد در جنگ سایبری خون ریزی در کار نیست دوما فروش سلاح در کار نیست که یکی از مهم ترین اهداف جنگ است.
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۱۰ دانیال دهقانیان
با کمال ادب و احترام
دشمن اگر توان حمله به کشور پهناور ایران را (که به تنهایی به اندازه چند کشور اروپایی است) داشت امشب را به فردا موکول نمیکرد .
عربستان کشور وسیعی است ولی اولا پراکندگی جغرافیایی ندارد و جمعیت آن در سه الی 4 شهر مهم آن متمرکز شده اند و مابقی کشور را بیابان های لم یزرع پوشانده است و نیز اقتصاد تک محصولی نفت آن هم در روز اول جنگ به فنا میرود و مطمئن باشید حتی طفل پنج ساله هم در عربستان وسوسه جنگ با ایران را نخواهد داشت . موشک های پاتریوت و گنبد آهنی عربستان هم امتحان خودش را برای موشک های تک فروندی یمن به خوبی پس داده است ولی استراژی کشور ما شلیک موشک های انبوه است که هیچ سامانه ای در دنیا یارای مقاومت در برابر آن را ندارد .
اما جنگ اصلی ما در آینده با داعش وطنی خواهد بود . آمریکا از چند ماه آینده وعده عملی تحریم ها را داده ولی این موج تورم و گرانی که توسط دولت به صورت عمد برای ناراضی کردن مردم به راه افتاده آسیب جدی به نظام خواهد زد. القای موج ناامیدی و شوک های روانی و خودکشی های مالی و طلاق های اجتماعی همه ناشی از عملکرد عمدی دولت برای رویایی ملت با نظام است .
در جریان اعتصاب کامیون داران دولت تا چند روز از اعزام یک نماینده به اتحادیه کامیونداران خودداری میکرد که اعتصاب خاموش نشود . آنچه که برای کشور خطر دارد جنگ نیست بلکه همین دولت آقای روحانی است و البته الله اکبر یعنی خداوند بزرگتر از اسرائیل است.
پاسخ:
من به قدرت نظامی ایران شکی ندارم ولی اگر جنگی رخ بدهد هیچ هیچ یک از دو طرف جنگ پیروز نمی شوند 
پارس جنوبی ارزش بودجه 14 سال این مملکت رو داره و اگه بمباران شود به لحظه ای کل این ثرمایه به هوا میرود.
مطلب دوم این است که قرار نیست عربستان حمله کند ائتلاف عربی حمله می کند به زودی لینک مطلب را برای شما میفرستم.
 چون عربستان لم یزرع است و با پراکندگی کم جنگ با این کشور خود کار مشکلی است ولی خواهید دید که اسرائیل و فرانسه و انگلیس و آمریکا و کشور های عربی تونس و مصر و عربستان و دیگر کشور های هم پیمان بر علیه ایرا به پا خواهند خواست.
احتمال حمله عربستان به ایران تنها یک حدث است و احتمال وقوع آن در این ایام کم است ولی احتمال وقوع جنگ مستقیم به دلایلی که گفته شد زیاد است ولی کجا بودن آن معلوم نیست و باز هم ایران جنگ نیابتی خواهد داشت.
از توجه شما سپاسگزارم.
سلام
بله اتفاق خواهد افتاد زمانی ایران توان موشکیش بدهد..
یادم قبل فتنه 88 نخست وزیر روسیه با ترس اومد گفت که ما فعالیت هسته ای رو به رسمیت میشناسیم...فقط زمان که خواست بمب بسازه به ما اطلاع بده.خوب مردم لطف کردند.بازیچه اون شدند.فتنه راه افتاد.همون نخست وزیر اومد گفت ایران هیچ حقی نداره..
انرژی هستی و موشک دو ابزار مهم کشور هستند...خوب الان مونده موشک تا اون نگیرند.مطمین باشید هیچ کار نمیکنند...
با وضعیت داریم.پیش میریم دولت مردهای ما تصمیم گرفتند ،قدرت موشکی رو دو دستی تقدیم کنند...اون موقع هست...بایستی منتظر اتفاقات مثل یمن وسوریه باشبم
حالا با این همه گناه هم خدا بهم مون حرم کنه..یه چیزی...
پاسخ:

قدرت موشکیمون خیییلی زیاده آیا؟؟؟

f32 های عربستان اونوقت هیچی نیست و از موشک های ما میترسند؟

اینقدر روی توان موشکی تاکید میکنید وقتی جنگ بشه عربستان یکساعت حمله بکنه به پارس جنوبی کل اقتصاد مملکت به فنا میره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">