فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۱۳
خرداد ۹۷

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه

در این مجموعه قدم هایی را به امید خداوند برخواهیم داشت  به امید نزدیک تر شدن به ظهور مردی که جان در انتظار اوست باشد  که مقبول در گاه احدیت واقع شود.

با ما همراه باشید.

یک قرار معنوی بین شیعیان جهان

۹۷/۰۳/۱۳
سوشیانت

نظرات  (۱۸)

۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۵ مهدی قاسمی
انشاالله که همه چیز خوب پیش بره
پاسخ:
هرچی خدا بخاد
ممنون
۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۶ 💟عکس کده💟
💟وبلاگ خوبیه💟
ممنون از دنبال کردنتوت
پاسخ:
خواهش
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۴ محمد علیزاده
دنبال شدید دنبال کنید ممنون
پاسخ:
بعله ممنون از شما
کاربرد کمیته مدیریت بحران در زمان بحران است
این نیز به وقتش ! اما نه الان
پاسخ:
منظورتون رو متوجه نمیشم.
قوم موسی چهل شب تا صبح از خدا خواستند ظهور امامشون 170 سال جلو افتاد.
بعدشم وظیفه ماست انتظار فرج.(وظیفه است و باید انجام بدیم)
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۲ قلم به دست
درود
این هم گروه تلگرامی درخواست بدید گروه رو قفل میکنن مناظره کنید

https://t.me/joinchat/A-i_YEQYQiF68aFPXndToA


۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۷:۵۸ سید الظلام
سلام 
در جواب سوال اول باید گفت فقط یک ادم معمولی هستم که خوب فکر میکنم و 
بهتر حرف میزنم . دوست گرامی تا زمانی که میتوان گفت و گو کرد و دلیل اورد
نباید وارد جنگ شد ونصیحت میکنم به شما شخصی را به مدارا انتخاب کنید که 
خودش را به خواب نزده باشد ؛اول و اخر ما نمیتوانیم همه دنیا را نجات بدهیم ولی
اگر یک نفر را از  لبه پرتگاه برگردانیم رسالتمان را کامل کرده ایم
علیرضامیمندی پاریزی سیدالظلام
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۵ سید الظلام
سلامپیرو صحبت گذشته باید گفت
اولا تا خدایمان را نشناسیم فرستاده اش هم نمیشناسیم تمام
دوما هنر نیست که یک بچه مسلمان را به راه بکشانیم واینکه شناخت مهدویت 
نیازمند شناخت خداست واینکه مهدویت اخرین رکن دین خداست و اگر میخواهید 
چیزی را به مردم بشناسانید بهتر است از اول شروع شود تمام
سوما اگر به کسی ارباب جایی بگویند ان شخص به محل حکومت نمیکند بلکه به ساکنان انجا حکم میراند البته درک این اسم برای انسان های معمولی کمی سخت است
ولی اگر خواستید این شماره من است۰۹۱۶۲۷۳۵۶۹۹ در تلگرام پیام بدهید تا بر شما
توضیح دهم شاید سیدالظلام برای شما یک اسم باشد اما برای من مفهومی فراتر دارد
علیرضا میمندی پاریزی سیدالظلام
پاسخ:

چقدر اسم شما آشناست... از اشخاص علمی کشور هستید؟

بنا بر اًیات قرآن شیطان از اعمال خوب و از اعمال بد انسانها حمله میکند

زبیر شخصی بود که امام علی در رابطه با ایشان میفرمایند گیزی نمانده بود که از ما اهل بیت شود ولی در آخر جلو امام علی شمشیر کشید و با وی جنگید.

متوجه مطلب شما هستم که منظورتان چیست ولی فکر بنده به جایی قطع نمیده که چطوری افرادی که منحرف شده اند رو به راه راست متوجه کنیم.

مشکل من همین است از آدم هایی هستم که پیامبر میفرمایند وای بر امت آخر الزمان از ریا که شرک است،

واقعا کسی رو که ریا میکنه خیلی سخته که باهاش مبارزه کنی چون خودشو آدم خوبی میدونه ولی در گروه کافران نه مشرکان هست که بدتر هستند.

۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۹ سید الظلام
به نام خداوند اهل یقین
رب السماوات والارضین
سلام دوست عزیز بنده یک سوالی داشتم،شما که میخواهید مهدی(عج) را به مردم بشناسید
بهتر نیست که اول خدای مهدی را به مردم بشناسید!؟
بی دلیل نیست که کفار عقب ماندگی را به شیعیان نسبت داده اند
ما وقتی تعریف درستی از خدا نداریم چگونه میخواهیم فرستاده اش را یاری کنیم
و همه اساتید سکوت میکنند وقتی از انها میپرسم خدایی که دم از ان میزنند دقیقا چه تعریف 
منطقی برایشان دارد پایان.

با تشکر علیرضا میمندی پاریزی:سید الظلام
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیلی ممنونم از شما از بابت شروع این گفت و گو
چرا همین طور است.
در مرحله اول باید قبول داشت که خدایی هست و این خدا صفاتی دارد و بر اساس این صفات باید قیامتی و فرستاده ای باشد و از روی این فرتاده و این صفات میشود استدلال کرد که مهدی وجود دارد و قیام می کند.
اما الان به نظر شما بحث جذاب برای جوانان مباحث خداشناسی و عرفان است ویا مهدویت؟
جواب خیلی واضح است مهدویت.
بنده به شخصه در مباحث عرفانی وارد نشدم ولی در مورد مهدویت مطالعاتی داشتم و دارم فکر می کنم این ها مسائلی هستند که به طور موازی پیگیری میشوند و دوستانی دیگر هستند که به عرفان میپردازند.
این نظر بنده بود.
سرور تاریکی(البته گفتنی است که تاریکی وجود ندارد.تاریکی نبود نور است و همانطور که سرما نبود انرژی گرمایی است.سرور تاریکی یعنی فقر کامل و تهی بودن کامل از نور (فکر نکنم صفت بارزی باشه) مثلا من بیام بگم سرور گدایان هستم.) اینم نظر بنده هست
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۸ فرناز فرزان
سلام
ان شاء الله که موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون 
همچنین شما
التماس دعای فرج
۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۲ جواد زینالی
باسلام؛
ان شاءالله که موفق باشید
یاعلی
پاسخ:

سلام علیکم

ممنون از سما

انشالله همیشه در کنار خانواده سلامت باشید

یاعلی

۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۳ ذهن خط خطی
خیلی وبلاگ قشنگی دارید...
با افتخار دنبالتون کردم، شما هم ما رو دنبال کنید...
پاسخ:

سلام ممنون از نظر لطف شما

چشم حتما دنبال میشوید.

یاعلی

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۹ محمد امین آورند
خوب بود
پاسخ:
تشکر از نظر لطفتون
سلام
موفق باشید
پاسخ:
وعلیکم السلام
شما هم موفق باشید
های تمپ در شروع فعالیت نیازمند حمایت شماست
لطفا با دنبال کردن از ما حمایت تا بهترین و باکیفیترین مطال رو برای شما انتشار دهیم
http://hitemp.blog.ir
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۷ مهری عباسی
سلام دوست عزیز دنبال شدید
پاسخ:

ممنون از لطف شما.شما هم دنبال شدید،

نیت کردم تاهرچندنفر که می تونم با شخصیت آیت الله حق شناس و چله عاشورا  اشنا کنم. دعوت می کنم به این آدرسا سر بزنید مال من نیستن حس عجیبی دارن


http://haghshenas110.com

http://instagram.com/hghshenas110

@hghshenas110
پاسخ:
ممنون از شما اجر شما با خدا
اگر خاواستید برای تبادل لینک اقدام کنید...
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۴۲ گرافیست ارشد
به به ، سپاس فراوان .
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۹ گرافیست ارشد
سپاس ...
الهم عجل لولیک الفرج .

دوست داشتید وبلاگ ما را هم دنبال کنید استاد ، موضوعش هم گرافیک و هنر هست ، سپاس .
پاسخ:

استاد؟ ما رو به شاگردی هم قبول نمی کنند چه برسه به...

سایتتو دیدم خیلی خوبه خودمم انیمیشن سازی میکنم دوست دارم این کارو ممنون که سر زدی،

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">