فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۲۴
تیر ۹۷

اول بسم الله الرّحمن الرّحیم


 

دانلود این کلیپ دریافت..

۹۷/۰۴/۲۴
سوشیانت

نظرات  (۱۸)

سلام
بنده اقای رائفی پور خیلی هم قبول دارم..خدا بهشون عمر به عزت بده.افراد مثل ایشون زیاد کنه.میگم یعنی کجای کاریم.
برید ذهن اقایون متوجه میشید...

پاسخ:

آها متوجه شدم

فکر کردم میگید رائفی پور اهانت کرده

ببخشید که اشتباه کردم

سلام

کجای آقای رائیفی پور به زنان تهمت ناروا نزنند.

داد وکتک زدن شون پیش کش

پاسخ:
به زن ها چه تهمتی زدند؟ 
بنده معتقد هستم منظور امام زمان در حدیث : و اما حوادث الواقعه رجعوا الی رواه حدیثنا 
آقای رائفی پور هستند.
بنده خودمو از شاگردای ایشون میدونم اگه سوالی هست درخدمتم
۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۷ ابراهیم کربلا
یک مطلب هم پیدا کردم که هر زنی را نگفته اند ، زنان شرور را استثناء بگیرید ، زنانی که عمدا گناه انجام میدهند و قصدشان اهانت به خداوند است از زنان شرور هستند و باید مثل خودشان رفتار کنیم و اگر ما کوتاه بیاییم آنها نمی آیند ؛ اصالتا آنها شیطان پرست هستند . ولی در کل خشونت با زن جنایتی است که بخشیده نمی شود و از ملت اسلام بیرون میکنند و رسما کافر میشوند
پاسخ:
آره ولی میدونستی من و شما اجازه این کار رو نداریم؟
نیاز به حکم حکومتی هست.
باید حکومت اجازه بده 
توی احکام امر به معروف و نهی از منکر هست.
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۲ ریحانهــ (:
ن فعلا ترجیح میدم برم پیش یه عالم یا پاسخگوی دینی که راحت سوالامو بپرسم و استدلال بگیرم ازشون.کتاب رو نمیتونم مستقیما در ارتباط باشم .

پاسخ:
فقط لطفا پیش هرکسی نرید 
پیش کسی برید که واقعا عالم باشه 
شیخ ها عالم نیستند گرچه عالم هم توشون هست
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۷ ریحانهــ (:
واجب شده مفصلا تحقیق کنم و بفهمم چی به چیه.
فعلا حرف و بحثی ندارم.
چون میشه فقط زاده فکر و احساسات دخترانه.
پس میرم تحقیق ببینم چیه قضیه اصلی.
پاسخ:
موفق باشید
رساله حقوق امام سجاد پیشنهاد میشه
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۴۳ ابراهیم کربلا
شما بین این مردان بگردید و تجسس کنید ، ببنید یک انقلابی پیدا میشود ، همشون رو تحقیق کردم ، اونهایی هم که ظاهرشون انقلابی بود ، بعدا گندش دراومد .
این افراد شیاطین و ضدانقلاب هستند و چون انقلاب دست آنها را از این بابت میبندد ، ضدانقلاب میشوند وگرنه در عربستان سعودی همین افراد شیوخ هستند ، فرق زمان شاه با الان فهمیده میشود و الان چهره این افراد رو شده است
پاسخ:
اراست میگی اکثرشون رو که من میشناسم یا بی دین هستند 
یا اینکه آدمای ریاکاری هستند
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۸ ریحانهــ (:
من بعدا در این مورد حتما تحقیق میکنم.
فعلا بدون مدرک دیگه حرفی نمیزنم.
اما جواب سوال اخرم رو ندادین؟!
^تو این زمینه قشنگ اقایون پیرو حرف قرانن اما تو عمل در واجبات دیگه مثل نگاه به نامحرم (که همین نگاه به نامحرم شاید موجب کم شدن علاقه به زن و.. بشه) بی توجهن..^
؟
و از نظر اخلاقی منظور من این بود اگه شما خواهر داشتین مثلا دوست داشتین دامادتون همسر صیغه ای بگیره ؟
یا مثلا اگه برای خانم ها ایراد نداشت دوست داشتین همسرتون صیغه یک نفر بشه؟
از نظر اخلاقی یعنی این.
یه روایت هم هست میگه هرچه را برای خود دوست داری برای دیگران هم بپسند.
راستی ابدا من قصد جسارت یا بحث نداشتم و ندارم با شما فقط ابهامات ذهنم میخام برطرف شه.
پاسخ:
سلام 
ممنونم از رک بودن شما.
همسرم (نداشتم) صیغه بشه؟
در مورد خواهرم درواقع اگه به عرف نگاه کنم آره دوست ندارم ولی اگه بخام اسلامی نگاه کنم چرا اشکالی نداره
مگه هرکس صیغه میشه بد بخت میشه؟ ویا هرکس تک همسری هست خوش بخته؟
بنا به شرایط به منظر من اگر لازم باشد نه مشکلی نداره.
به خودم اجازه نمیدم حقی رو که خدا حلال کرده برای مرد رو حرام کنم.
حق قانونی و اسلامی اون مرد هست.

۲۲ تیر ۹۷ ، ۰۲:۴۳ سعید بیگی
نعوذ بالله من قضاء السوء.
پاسخ:
انما المومن بمنزله کفه المیزان
هرکس مومن تر باشه بلا هاش بیشتر میشه
امتحانی که علی علیه السلام در جریان کوچه بنی هاشم پس دادند خیلی سختتتت بوده!....


دو سه بار نوشتم و پاک کردم....
فقط میگم اللهم العن قاتلی فاطمةالزهراء سلام الله علیها
پاسخ:
تو کامنت قبلی گفتم بازم میگم
چهل هزار ملک خداوند فرستاد تا از علی قول بگیرند برای این موضوع که مقاومت نکنه
علی خیبر شکن - علی که یک تنه میزد تو دل یک لشکر از هوش رفت!!! الله اکبر
ولی میگه صبر میکنم برای خدا صبر میکنم.
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۹:۳۹ آقای مُرَّدَد
دوست داشتم این مطلبو. صحبتتون با sara2528  را. تندرست باشید
پاسخ:
قربان شما 
خوشحالم که دوست داشتید
قابل توجه مردان 
نزدیک بود با دیدن این کلیپ گریه کنم :(((
پاسخ:
گریه داره به خدا
چهل نفر مرد جنگی دست حضرت رو بستند و چون میدونستند حضرت مامور هستند و نباید هی مقاومتی کنند راوی میگه هممه اون چهل نفر رفتند ریختند سر مادرمون حضرت زهرا و .....
وقتی که پیامبر از امام علی قول گرفت که در این واقعه مقاومت نکنند حضرت علی از شدت درد و مصیبت این واقعه از هوش رفتند.
علی که طاقت نداره ببینه سر زن داد میزنن جلو چشمش الله اکبر...
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۸:۱۳ ریحانهــ (:
چرا فکر میکنید زن ها غیرت ندارن؟ :|
کی این رو به شما گفته؟ الان از مادرتون بپرسین پدر خیانت کنه ناراحت میشین؟
صد درصد میگه ناراحت میشم و شاید بگه طلاقم میگیرم.
قطعا خانم ها براشون مهمه مردشون وفادار باشه..
به همون اندازه که شما واستون مهمه..
بعدم قران خدا قشنگ نوشته اگه زن گرفتی! زن دوم! باید عدالت برقرار باشه! اخر ایه هم گفته که
البته که شما مردها نمیتوانید...!
تفسیرشو دقیق نمیدونم..
امامعنیش رو گفتم..
بعدم یه چیزایی اخلاقیه..از نظر اخلاقی و عرفی درست نیست..
و در اخر من نمیدونم تو این زمینه قشنگ اقایون پیرو حرف قرانن اما تو عمل در واجبات دیگه مثل نگاه به نامحرم (که همین نگاه به نامحرم شاید موجب کم شدن علاقه به زن و.. بشه) بی توجهن..

پاسخ:
با توجه به این که شما اشتباه این آیه رو معنی کردید و حتی تا حدودی هم تفسیر کردید ولی
اخلاق و عرف الان جوریه که پدر اگه بفهمه پسرش دوست دختر داره آنقدر ناراحت نمیشه که بفهمه پسرش صیغه داره. خیلی از عرف هامون غلطه.
زن ها هم غیرت دارند ولی نوع غیرتشون با مردا فرق داره.
این که مادر بنده دوست دارند یا ندارند که مورد خیانت واقع بشوند ربطی به غیرت نداره.
حضرت امیر المومنین می فرمایند :
غیرت زن کفر و غیرت مرد ایمان است.
غیرت الامره کفر و غیره الرجال ایمان.
البته بحث های زیادی داریم در باره همین غیرت زن ها همه جا بد نیست مثلا در برابر مرد غریبه...(بحث سنگینیه)
بدبخت
پاسخ:
کی بد بخته؟ اون مرده؟
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۴ ریحانهــ (:
ببخشید یعنی واسه شما مهم نیست که خانمتون خیانت کنه بهتون؟
پاسخ:
مرد با زن فرق داره خوب
اساسا خانم ها غیرت به اون معنی که مردا دارند رو ندارند.
ثانیا بعضی وقتی مردا از نظر دینی آزاد تر هستند (چهار ازدواج دائم هم زمان و چندین تا هم موقت) و این آزادی بر اساس حکمت و دانش خدا بوده قطعا و این که این حکم دقیق بر اساس ذات مردها و خانم هاست.
خیات زن همیشه نامشروع هست ولی مرد گاها مشروع هست و حق الهی اون مرد هست همچنین حق قانونی 
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۲ ریحانهــ (:
کسی که نمیتونه خودش رو کنترل کنه پس ازدواج نکنه همون بره سراغ دوست دختر که قابل تعویض باشه براش..
ازدواج یعنی تعهد..
نمیتونه متعهد باشه پس ازدواج نکنه.
نمیگم زن نقشی نداره زن هم نقش داره. اما مشکل از مرد هم هست.
ببخشید ولی مشکلی با خانومش داره قبل خیانت حل کنه یا نهایت نهایت نتونست حل بشه خب طلاق بگیره بعد طلاق هرکاری خواست بکنه اما وقتی ازدواج کرده و متعهد شده باید وفادار باشه اگه نباشه مشکل از خودشه.

پاسخ:
قطعا نگاه خانم ها با ما مردا فرق داره اصلا شاید خیلی از مردا این حس رو نمی فهمند و درک نمی کنند.
زن رو نگرفتی عذابش بدی گرفتی که خوش بختتش کنی
پاسخ:
تازه این یارو توی بازار سر یک معامله یکم صداش بالا برده بوده.


۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۵۴ ریحانهــ (:
من این طور فک نمیکنم.
من شاید بتونم کسی که سرم داد زده رو یکی دو بار ببخشم
اما مردی که خیانت میکنه همون اول میگم به سلامت!
چون قابل اعتماد نیست.
پاسخ:
مردی که خیانت میکنه یا مریض هست(تنوع طلب)
یا اینکه تقصیر همسر اونه
این میل تو همه مردا هست (خیانت نه ها تنوع)به صورت بلقوه
ولی ای هنر همسر فرد هست که نگهش داره
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۹ ریحانهــ (:
منفور ترین مردا همین مردان + مردایی که خیانت میکنن.

پاسخ:
اونایی که خیانت میگنن به گرد پای اینا هم نمیرسن 
البته از دید من مرد شاید اینطوری باشه و از دید خانوم ها تفاوت داره حتما.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">