فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۱۳
خرداد ۹۷

در طول تاریخ حکومت های زیادی در این کره خاکی تشکیل شدند و تاریخ شاهد زوال و اروج تعداد بیشماری حکومت و طرز فکر بوده است اما کدام یکی از آنها با رویکرد منجی گرایی تاسیس شده اند؟

1) اسرائیل

بعد از جریان حضرت موسی (ع) که به قوم خود فرمود :

یَا قَوْمِ ادْخُلُوا الْأَرْضَ الْمُقَدَّسَةَ الَّتِی کَتَبَ اللَّهُ لَکُمْ وَلَا تَرْتَدُّوا عَلَىٰ أَدْبَارِکُمْ فَتَنقَلِبُوا خَاسِرِین

ای قوم! به سرزمین مقدّسی که خداوند برای شما مقرّر داشته، وارد شوید! و به پشت سر خود بازنگردید (و عقب گرد نکنید) که زیانکار خواهید بود!»

آن دسته از اصحاب انقلابی حضرت که از مصر خارج شده بودند و علیه فرعون قیام کرده بودند در جواب به حضرت فرمودند


قَالُوا۟ یَٰمُوسَىٰٓ إِنَّ فِیهَا قَوْمًۭا جَبَّارِینَ وَإِنَّا لَن نَّدْخُلَهَا حَتَّىٰ یَخْرُجُوا۟ مِنْهَا فَإِن یَخْرُجُوا۟ مِنْهَا فَإِنَّا دَٰخِلُونَ

گفتند: «ای موسی! در آن (سرزمین)، جمعیّتی (نیرومند و) ستمگرند؛ و ما هرگز وارد آن نمی‌شویم تا آنها از آن خارج شوند؛ اگر آنها از آن خارج شوند، ما وارد خواهیم شد!» مائده 21 - 22


این گونه بود که به مدت چهل سال این قوم در بیابان سرگردان بودند و حتی قصد وارد شدن به ارض مقدس را هم داشتند ولی هر وقت به سمت آن حرکت میکردند فردای آن روز در جای اول خود بیدار می شدند.و ورود به ارض مقدس برای آنها ممنوع شده بود.

بعد از مدتها یهودیان جهان (منظور صهیونیسم هست نه همه آنها) با این تفکر که اگر دوباره تشکیل حکومت بدهیم و وارد ارض مقدس بشویم منجی ما خواهد آمد و بر همه جهان حکمفرما خواهیم شد.

پس اولین حکومتی که (اشتباها از نظر اسلام) بر اساس منجی گرایی شکل گرفت توسط قوم یهود و صهیونیم بود.

بد نیست بدانید اسم منجی آنها ماشیح بن دیوید است.


2) حکومت جمهوری اسلامی ایران

ایرانیان بعد از 2400 سال بعداز یهودیان که از خداوند حکومت ولی معصوم را خواستار شدند و خداوند برای  آنها حضرت موسی را فرستاد اولین و هوشمند ترین قومی هستند که حکومت ولی معصوم را خواستار شدند آنهم در عالی ترین درجه خودش.

قبل از انقلاب اسلامی هم مردم در ایران حجاب داشتند و نماز می خواندند و عزاداری میکردند و روزه میگرفتند و احکام رعایت میشد ولی مردم ایران برای تحقق خواسته های مهدوی خود قیام کردند و قیام جمهوری اسلامی یک قیام اقتصادی و یا سیاسی نبود بلکه کاملا با نگرش مهدوی بود پس سعی نکنید این قیام را با رویکرد های اقتصادی توجیه کنید(هرچند دستاورد های خوبی هم داشتیم.) با این حال بعد از انقلاب که آزمون هایی را گذراندیم و در دفاع مقدس عالی درخشیدیم و به شرط بر قراری عدالت در حکومت اسلامی انشا الله به مهدی موعود خواهیم رسید (مفصل شرح خواهیم داد.)

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهظت خمینی محافظت بفرما...

این است شعار مردم ایران 

بعد از این دو حکومت شما هیج حکومت دیگری نمی توانید مثال بزنید که بر اساس ادیان الهی شکل گرفته باشد و رویکرد مهدویت و منجی گرایی داشته باشد.(( برادر من  خواهر من   واتیکان کشور مستقل نیست و حتی رئیس جمهور و مقامات سیاسی درستی ندارد.))

و در آخر گفتنی است که خداوند این لطف را در حق ما کرده که ما آن ملتی باشیم که برای رسیدن به ظهور قیام کنیم ولی وعده نداده که شما آن ملتی باشید که به ظهور خواهید رسید اگر از این طریق خارج شویم نه تنها کشور های لایق تر از ما وجود دارند که پرچم دار مهدویت باشند بلکه به جایگاه قبلی خودمان هم که یک کشور مسلمان ساده بود هم بر نخواهیم گشت همان طور که یهودیان بر نگشتند .

فَبِمَا نَقْضِهِم مِّیثَٰقَهُمْ لَعَنَّٰهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَٰسِیَةًۭ (مائده13)ولی بخاطر پیمان‌ شکنی، آنها را از رحمت خویش دور ساختیم؛ و دلهای آنان را سخت و سنگین نمودیم؛ با نظراتتان یاریمان کنیدو صل الله علی محمد وآل محمد


۹۷/۰۳/۱۳
سوشیانت

نظرات  (۲)

۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۴ chefft.blog.ir 💞💕
بسیار عالی
ان شاء الله که ما به ظهور برسیم
پاسخ:
خدا کنه ما اون قوم برتر آخر الزمانی باشیم
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۶ سعید سعیدی
حماقت و خود - فریبی در آخرالزمان 

حماقت به عنوان خود - فریبی یک واقعه بغایت لطیف و حیرت آور و مالیخولیائی است و به مثابه آخرین تلاش ذاتی انسان برای ادامه زندگی در مراحلی است که حقیقت بیرحمانه رخ می نماید. بطور مثال یکی از مواقعی که اشد خود - فریبی ها بصورت یک جریان اجتماعی پدیدار می شود موقع بروز انقلابات است و یا وقوع فجایع طبیعی و یا ظهور یک انسان بر حق مثل پیامبر یا عارفی. در این مواقع خود - فریبی ( حماقت ) بصورت یک ناجی نامرئی به داد عوام می رسد تاادامه زندگی را ممکن سازد. ولی خطر که گذشت آن جادو از بین می رود و بالاخره سیمای واقعی حقیقت در مقابل نگاه مردم عریان می شود و مجبور به تصدیق شده و قابل پذیرش می شود. به همین دلیل اکثر مردم همواره مرده پرست و مرتجع هستند و این امری اجتناب ناپذیر می شود. ولی امروزه که عرصه آخرالزمان به معنای ظهور بلاوقفه حقیقت می باشد مردم مجالی برای خود - فریبی به سبک سنتی ندارند و لذا به داروها و مخدرات پناه می برند و نیز خودکشی ها و جنونها و جنایت ها رخ می نماید. و این بدان معناست که خود - فریبی مستمراً ناممکن تر می شود.

استاد علی اکبر خانجانی

کتاب شناخت شناسی ص ۵۹
پاسخ:

مبحث سنگینی رو مطرح کردید که به راحتی نمیشه بر طبق اون تصمیم گیری کرد شاید ...

جهالت در همه دوره ها بوده و هست و به مستند روایات پیامبر اکرم جهالت اکبر در آخر الزمان رخ میدهد که خیلی بد تر از جهالت عربستانی است.

در این عصر کنونی که تکنولوژی بیداد میکند(تکنولوژی نه علم) خیلی عجیب به نظر میرسد که ما دم از جهالت بد تر از عربها بزنیم ولی واقعیت همین است که در حال نزدیک شدن به نقطه اوج جهالت بشری هستیم.

من مات و لم یعرفه امام زمانه مات میته جاهلیه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">