فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۲۴
خرداد ۹۷

عربها در حال چیدن مهره های خود در منطقه هستند.

<< بسم الله الرّحمن الرّحیم >>

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

همان طور که خیلی از بزرگان سیاسی دنیا پیش بینی کرده بودند جنگ عربستان و یمن در حال جدی شدن است.

این تصاویر مربوط به عملیات اشغال بندر حدیده است.

وقتی حجم ادوات و نفرات مزدوران عربستان و امارات در وهله اول و مصر و اردن و سودان و اکثر کشور های عربی و آفریقایی تابع عربستان را با دستان خالی یمن مقایسه می کنیم میبینیم که واقعا هیچ شانسی برای پیروزی ندارند و از روی کاغذ وتحلیل های فرمولی و عددی به زودی تسلیم می شوند ولی ما مسلمانان بر این باور هستیم که همیشه حق پیروز است و یمنی ها با مقاومت خود این را به جهانیان بار دیگر ثابت خواهند کرد.


بعد از دلایل سیاسی و تاریخی مخالفت یمن و عربستان  تجاوز گران دلیل جنگ را برای مردم خود اینگونه توجیه کرده اند که یمنی ها قصد خراب کردن خانه کعبه را دارند و اینان مزدوران ایران هستند و ایرانی ها می خواهند بر جهان حکومت کنند (به گفته شاهزاده ولیعهد عربستان) باید با آنها مقابله کرد.

هم اینکه یمنی ها شیعیان زیدی هستند و این تفکر که یمن زیر دست ایران است برای نفرت وهابی های ثروتمند عربستان و دیگر کشور های عربی از یمنی ها به خصوص شیعیان یمن کافی است.

....در اذهان مردم خود از یمنی ها سپاه ابرهه ساخته اند

تبعات خیلی بدی برای ایران دارد.

اولا که بعد از پیروزی ائتلاف عربی در یمن احساس این که عربها و ائتلاف عربی به اندازه کافی قدرتمند هستند تا با ایران رو به رو شوند تقویت میشود و آنان بیشتر بر این باور میرسند که میتوانند به کشور های دیگر هم تجاوز کنند.


دوما عربستان با پیروزی بر یمنی ها عملا حاکم باب المندب میشوند و با مسدود کردن باب المندب میتوانند با تغییر مسیر صادرات نفت در حوزه خلیج فارس در اقتصاد جهانی تاثیر گذار باشند.


اگر روزی به جنگ با ایران بپردازند رساندن تجهیزات برای حمله از جنوب ایران برایشان فراهم میشود که قبلا این امکان به دلیل وجود مخالفی مانند یمن وجود نداشت.


یمن می تواند دسترسی اسرائیل (بنا بر صحبت های نتانیاهو) را بر اقیانوس هند و استقرار زیر دریایی های (اتمی) خود را در سواحل ایران و خلیج فارس مسدود کند.

باز هم قدم به قدم به جنگ ائتلاف عربی و ایران نزدیک تر میشویم.

جنگ بعدی کجاست و چه زمانی است؟

۹۷/۰۳/۲۴
سوشیانت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">