فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۳۱
شهریور ۹۷
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام به همه دانشجو ها دانش آموزا کنکوری ها کار مند ها کار آفرین ها خانه دار ها بیکار ها و همه و همه.
 امروز میخام یک سری مقالات به عنوان هفت کلید موفقیت رو برای شما عزیزان پایه ریزی کنم که در هفت پست جداگانه تنظیم شده.
این مطالب حاصل مطالعات کتب و مطالب زیادی از نوبسندگان خارجی و داخلی و همچنین اندیشمندان اسلامی و روانشناسان مطرح در همین مورد بوده است.
امیدوارم به کمک خدا بتوانم امروز برای شما هر هفت پست رو ارسال کنم.
این کلید های موفقیت به دانشجو ها و دانش آموزا کمک میکنه تا با درس خواندن کمتر به نمره و نتیجه بهتر دست پیدا کنند.
در امور روزمرّه زندگی به انسان آرامش و موفقیت رو هدیه میده.
همچنین در زندگی کاری انسان ها ثروت و موفقیت شغلی رو به ارمغان میاره.
پس با ما همراه باشد لینک مطالب رو در پایان همین مطلب میتوانید دریافت کنید.

۹۷/۰۶/۳۱
سوشیانت

نظرات  (۸)

۲۶ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۲۹ قیمت نیم سکه
عالی بود
خیلی عالی و بی نظیر
۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۷ محمود لطفی
خیلی خوبه
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۸ نگار جهانشاهی
واقعا این 7 کلید موثر هستن ممنون
پاسخ:
سلام به امید خدا انشالله تکمیلش میکنم

قبل از آنی که بیایی
چه کویری بودم
زندگی با تو
چه گلدان قشنگی ست گلم
پاسخ:

بی تو انگار کویر هم آن کویر نیست

یک جای دیگر است

تو که بیایی

تازه می فهمیم کویر نبودن چه حالی دارد

سلام
یه مطلب خدمت عرض کنم.بنده کلید ها ندیدم.تازه دیدم ومطالعه کردم...
کاهش یه دره برجسته ترش میکردید..
پاسخ:
بله چشم حتما
سلام
خواهش می کنم.کار دیگه از دستم بر نمیاد.کمترین کار البته دعا میکنم.نگاه خدا واهل بیت ع شامل نوشته هاتون بشه...
پاسخ:
انشالله و همچنین شما

سلام

منتظر تلاش ها ومطالعات تون هستیم...

تشکر

پاسخ:
سلام 
ممنون از شما که همیشه از لطفتون منتظر اولین نظر از طرف شما هستیم.
ممنون از انگیزه ای که میدید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">