فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۲۷
شهریور ۹۷

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بابا ما هرچی میگیم یک عده ای میگن هرکسی عقیده خودشو داره باید احترام گذاشت.

شمایی که این حرفو میزنی اگه بری هندوستان یک عده عقیده دارند که گاو بپرستند باید بهش احترام بزاری و بی احترامی نکنی.

یک عده ای هم هستند که تعدادشون هم کم نیست آلت می پرستند اینا هم باید به عقیدشون احترام گذاشت و به آلت بی احترامی نکنی.

فقط تا وقتی که یک نفر بچه مذبی هست و یا یک نفر چادر میپوشه اون دیگه احترام نداره اون امّله؟

یک عده هستند ادعا دارند که خیلی بارشونه و خیلی می فهمن و تریپ روشن فکری برداشتن بای بهشون گفت همه دانشمندای ما بچه مذهبی بودند از پرفسور حسابی گرفته تا طهرانی مقدم و شهریاری و همه و همه.

روشنفکرا از خودتون بگید یک نفر رو بگید که کمکی به بشریت کرده باشه ازتون. سراق ندارم. 



۹۷/۰۶/۲۷
سوشیانت

نظرات  (۹)

درود.

سوء برداشت نبود بنده متوجه نظر شما بودم و با کامنتی که گذاشتم تنها میخواستم عرایض شما رو تکمیل کنم.

بیکران باشید.

بدرود.
پاسخ:
متشکر از نظرات سازندتون
درود.

راستی!

این رو هم بگم که جمله به عقاید دیگرانن احترام بگزارید در واقع برای ایجاد حاشیه امن برای بی حجابی است اما باید گفت که حجاب و بی حجابی نوعی رفتار هستنند و نه عقیده و رفتار نیز تابع قانونن است.
پاسخ:
در کشور هایی که مدعی آزادی مانند آلمان پوشیدن چادر مجازات مرگ دارد توسط گروه های نازی.
در کشور هایی مانند فرانسه کسایی که حجاب دارند جریمه مالی میشوند.
در خیلی از کشور ها محجبه ها ح ورود به دانشگاه و همچنین رانندگی رو ندارند.
در اسراییل گفتن بسم الله الرّحمن الرحیم جرم محسوب میشه.
در تمام کشور های اروپایی و آمریکا هرگونه شعار و هرگونه بحث علیه اسراییل جرم محسوب میشه 
در برخی کشور های اروپایی و آسیای شرقی کشتن سالمندان امری طبیعی حساب میشه و با روش هایی بدون درد آنها را میکشند تا هزینه برای دولت نداشته باشد.

آزادی در این دنیا فقط یک شعار است برای جلب توجه مردم در انتخابات ویا برای از هم پاشی حکومت های مختلف.

در خارج از محدوده اسلام هرگونه فعالیت آزاد منشانه آزادی را از دیگر افراد صلب می کند.
درود.
من چند تا سوال دارم.

این "احترام" که میگن یعنی چی؟یعنی باید برای عقاید دیگران هورا کشید،صلوات فرستاد یا یه دست مرتب زد؟

عقید جاش کجاست؟توی مغز و ذهنما،سوال اینجاست که چیزی رو که نمیشه دید چطور بهش احترام بگزاریم؟آن هم احترامی که نمیدونیم چیه؟!

اگر هم منظور از احترام اینه که ممکنه هر نظری درست باشه ،باید پرسید که مثلا اگر فردی عقیده داشت دو دو تا میشه ده تا ممکنه درست باشه؟!!!
یا مثلا فردی گفت الان شبه و فرد دیگری گفت الان روز هست هر دو میتونن درست گفته باشنن!!!
البته ایناین مطلب سوالات فلسفی زیادی داره که فعلا این موارد براش کافیه.

جمله "به عقاید دیگران احترام بگذارید"یک جمله به ظاهر متمدانه ولی در عین حال کاملا جاهلانه است.
پاسخ:
کاملا با حرف شما موافق هستم .
بنده منتقد این موضوع بودم ولی لحن کلام به شکلی بود که به صورت کنایه نوشته شده بود.(فکر کنم سوء برداشت کردید؟ نمی دونم)
منظورم این است که نمیشه به همه عقاید احترام گذاشت.

در خارج از محدوده اسلام هرگونه فعالیت آزاد منشانه آزادی را از دیگر افراد صلب می کند.
اگر عقیده من این باشد که دزدی کنم باید دیگران هم به من احترام به گذارد و بگذارند که من دزدی کنم و این آزادی را از دیگران میگیرد.
درست مثل بی احترامی شما:)
پاسخ:

من به کسی بی احترامی نکردم.

طالبان برای خودش عقیده ای داره و مجاهیدن خلق هم عقیده ای داره اگه قرار باشه به همه احترام بزاریم و سکوت کنیم باید در جنایات اونا هم شریک باشیم.

بعضی ها عقیده دارند به دزدی و رشوه و کلاه بریداری و اختلاص و هزاران چیز دیگه که اگه بخایم به اونام احترام بزاریم سر خودمون کلاه میره.

آمریکا یک رژیم هست که از ۵۰ سال گذشته هرساله در حال جنگ بوده اگه بخایم در برابر این رژیم سکوت کنیم ماهم فرقی با دیگر جهانیان نداریم و اساسا قیام امام حسین یک قیام اشتباه بود.

جای بحث زیاده البته نقطه نظرات مشترک هم زیاد داریم ولب متن ظرفیت انتقال مفهوم کلام رو نداره

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۵ فروزان علمشاهی
سلام.
وای که چقدر غلط املایی داشتید.لطفا به زبان و خط فارسی هم احترام بگذارید و کلمات رو درست بنویسید.
پاسخ:
این هم عقیده ای هست و بهش احترام میزاریم.
۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۱۷ امید حمزه نژاد
از این نظر گفتن به عقاید دیگران احترام بگذارید که جنگ و خون ریزی پایان پیدا کنه. اگر قرار باشه به عقاید دیگران بی احترامی کنیم و مثلا با گاو پرستا و آلت پرستا دیگه وارد جنگ بشیم و عقیدمون را بهشون تحمیل کنیم , ناچار هستیم که باهاشون وارد جنگ بشیم و وضعیت میشه مثل عراق و سوریه که داعشی ها می خواستند به زور عقیده خودشون را بر دیگران تحمیل کنند. یکی از دلایلی که توی هندوستان با وجود هزاران فرقه و خدا جنگ و کشتار اتفاق نمی افته به خاطر همین هست که کسی به دیگری کاری نداره و به عقاید دیگران بی احترامی نمیکنه.
پاسخ:

من گفتم بی احترامی کنید؟؟

من گفتم به عقاید بچه مذهبی ها هم احترام بزارید.

سپاس

این عقاید شماست و قابل احترام 
ولی کلا به عقاید دیگران احترام نمیزارید انگار 
چیزی بود که توی پست برداشت میشه
پاسخ:

احترام نمی زارم ولی شاید در حدی بتونم تحمل کنم.

درحدی که به عقاید خودمون صدمه نزنه.

ما ۳۵۰۰ تا شهید دادیم با پدر مادر ترین بچه ها

حالا یک گروه دوست دارن که هر غلطی که میخان بکنن،

گاها عقاید دیگران منجر به زیر پا گذاشتن حقوق خیلی ها میشه.


یه خورده تند رفتین
پاسخ:

اینم عقیده ایه.

ولی نه در برابر اونایی که ۱۵۰ تا شبکه ماهوارهذای دارن و شب و روز دارن به زبان فارسی به الاق های داخلی خوراک فکری میدن.

خیلی خوب گفتی. ای ول به مرامت.
پاسخ:
مشتی هستی ملوان کشتی هستی.
حرف دلم بود واقعا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">