فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۲۳
خرداد ۹۷
پیشنهاد میکنم حتما حتما ببینید واقعا ارزش دیدن داره.

واقعا اشک آدمو در میاره  اگه دلت شکست و گریه کردی تورو خدا برای امام زمانمون هم دعا کن...

 

 

برای دانلود این کلیپ کلیک کنید

نظرات  (۱)

سلام
این سومین بار این خاطره رو میشنوم.البته از زبان این سید بزرگوارنشنیده بودم...البته تازه شنیدم...بنده از افرادی که شنیدم نقل قول بود
تشکر
پاسخ:
من  این خاطره رو فقط از زبان ایشون شنیدم.
چند سال پیش یک سایت خوب داشتم این کلیپ رو تو اون سایت پخش کرده بودم. نشون استاد معارفمون دادم کلی گریه کرد شرمنده شدم.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">