فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

به معنی رساندن جهان به کمالی است که در آغاز آفرینش و پیش از یورش اهریمن وجود داشته‌است

فرشگرد

سه قطره است که اثر آن به آسانی از بین نخواهد رفت. اول اثر جوهر قلم بر کاغذ است و بر ذهن خواننده دوم قطره اشک است و سوم قطره خون. با هرکدام که امر بفرمایند برای یاری مولایمان(عج) حاضریم.

۲۰
تیر ۹۷

اول بسم الله الرّحمن الرّحیم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مجلس اهل بیت حضور دارید و یکدفعه در ذهن شما یک مطلبی شکل میگیره پیرامون توهین به این بزرگواران.

ویا در هین نماز هستید و مسائل بی ربط و توهین آمیز به ذهنتون میاد.

چند وقتی بود که خیلی با این موضوع دست و پنجه نرم میکردم و حی باعث شده بو که در مجلس اهل بیت حضور پیدا نکنم.

تا اینکه کلید حل مشکل رو استاد عزیزم جناب رائفی پور به دست بدنده دادند.

واقعا شاه کلید حل تمام مشکلات من بود. نه تنها این مشکل رو باهاش حل کردم بلکه خیلی از مشکلات اخلاقی دیگه ای که داشتم رو تونستم تا حدودی هموار کنم.

گفتم با شما هم درمیون بزارم شاید کمکتون کنه:

مثلا در مجلس امام حسین علیه السلام حضور دارید ناگهان یک مطلب بد توی ذهنتون میاد و یا توهین به مقدسات به ذهنتون رخنه میکنه اول باید بدانید که منشا این حرف ها شیطان است و شما در آن دخالت ندارید.پس احساس گناه نکنید و و بگید من مخلص اهل بیت هستم و این حرفا مال من نیست.

دوم برای شیطان خط و نشون بکشید بگید حالا که این کارو کردی به کوری چشم تو من 5 تا صلوات به نیت پنج تن می فرستم تا چشمات کور بشه.

خیلی از مشکلاتم رو اینطوری حل کردم (مثل زود رنجی و اینکه شب ها از فکر زیاد خوابم نمی برد و بد اخلاقی).

امیدوارم شما هم بتونی ازش استفاده کنید.

اگه کمکی بتونم انجام بدم درخدمتم خصوصی ویا ناشناس پیام بدید...

۹۷/۰۴/۲۰
سوشیانت

نظرات  (۱۴)

این قضیه ذهن منم درگیر کرده بود.منم بعضی وقتا اینجوری میشم. سرنماز خیلی این حرفای زشت به ذهنم میاد.واقعا عذابم میده
پاسخ:

خدا رو شکر کن که و عذاب وجدان نگیر بشین و بهش منطقی فکر کن و کاملا ریز به ریز بهش بپرداز.

اگه شبهه ای چیزی هم برات به وجود آمد خوشحال میشم اگه بتونم کمکت کنم

۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۸ 💟عکس کده💟
وبلاگ خوبیه
پاسخ:
سلام تشکر از نظر لطفتون
بس خوشمان آمد :)
ممنون منم واقعا انواع و اقسام این مشکلات رو دارم
پاسخ:
مفرّح باشیدندی
فدات
خیلی خوشحال شدم ممنون
پاسخ:
قربونت
خُب بنده هم همین رو دارم میگم که در جهل قرار نگیریم
پاسخ:
بعله متوجه منظورتون شدم
خیلی ممنونم از حسن قولی که داشتید و تذکری که دادید
عالی بود راستی یه سر به وب منم بزن
پاسخ:
سلام ممنون
من از دنبال کنندگانتون هستم و مطالبتون رو میخونم
سلام
علاوه بر این نباید سعی کنیم به خودمون نسبت به گفتن صلوات مغرور بشیم
پاسخ:
ابا وستکبر شیطان   در روایاد دیگر آمده که خداوند در باره جهل میفرماید مستکبر است.
غرور اصلا با عقل ربطی با هم ندارند. خصلت های شیطانی هست.
هر وقت دچار غرور شویم باید یادمون باشه که در جهل قرار گرفتیم.

۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۸ آقای مُرَّدَد
آره حق با شماست اصلاح میکنم ابتدایی...نه بچگانه
من امتحان کردم. به روشِ خودم. حالا نه با پنج تا صلوات... ولی به همین شکلِ ابتدایی... من نمیگم قطعا جواب نمیده. بلکه معتقدم جواب میده. ولی عرضم اینه. اینی که ما فکر میکنیم جواب داده، درواقع جواب داده؟ یا نه؟ یه جای دیگه و به یه روشِ دیگه، ذهنمون درگیر اون چیزیِ که شیطون میخواد.؟ مثلا همین نماز. میشه موقع خوندن نماز یهو ذهن پرواز کنه و بعد ما یهو 5تا صلوات بفرستیم؟ این قطعِ نماز نیست؟
امام خمینی تو کتاب آداب نماز گفته: من هم هنوز گاهی ذهنم از این شاخه به اون شاخه میپره. تاکید میکنه که من با شما فرق دارم و نمازم باید با کیفیت تر باشه پس از شما انتظار ندارم که(خطاب به سید احمد) نمازِ ناب و با کیفیت بخونی. ولی یاد میده چطور ذهنو کنترل کنیم. اون هم در طولانی مدت.
باز بر میگردم به متنتون. میشه در حین نماز توصیه آقای رائفی پورُ اجرا کرد؟ سوالم از ندانستن و جهت بیشتر کردن اطلاعاتَمه. لطفا سوء برداشت نشه
پاسخ:
نه اصلا قصد سوئ برداشت نداشتم.
در مورد نماز شما میتوانید همی روش رو بعد از نماز انجام بدید.
یعنی هرگاه وسط نماز چیزی ذهنتون رو درگیر کرد بعدش قراربگذارید دو رکعت نماز به نیابت از امام هامون بخوانید.
منظور انجام عمل خیر هست و صلوات راحت ترین و دم دست ترینش بود.
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۵ آقای مُرَّدَد
سلام دوستم سوشیانت!
به نظر بچگونه میاد ولی ممکنه جواب هم بده.
یادم نیست کی؟ ولی درمورد یه عارفی نقل هست که تعریف میکرده: روزی شیطان رو میبینه که داره بهش میخنده . میگه چرا میخندی؟ من عبد عبیدِ خدام. در تمام عمرم هیچ معصیتی نکردم . کتکبر نبودم .. فلان و فلان و فلان و خلاصه یک صبح تا عصر میشینن با هم مصاحبت میکنند از اینکه من هرگز فریب تو رو نخوردم. شیطان میگه میدونی چرا میخندیدم؟ میپرسه چرا؟ میگه همین که یک صبح تا عصر وقتتو گذاشتی برای من که به من ثابت کنی عبدِ خدایی، یعنی من بُردم. (خیلی خلاصه تعریف کردم.)
گاهی یش میاد همین جا خالی دادن با یه صلوات، از ترفندهای شیطان باشه. اون عارف میگفت شیطان دقیقا جایی میشینه که انتظارشو نداریم...
من عرضم اینه هروقت حس کردیم داریم در مقابل شیطان و آموزه هاش، پیروز میشیم، این خودِ خودِ شکسته
پاسخ:
با سلام
احتمالا منظور شما از بچگانه بودن این موضوع ابتدایی بودن آن است.
قدرتمند ترین جواب در مقابل این صحبتی که شما کردید این است که امتحان کنید.
از این داستان های تخیلی هم نمشه نتیجه درستی گرفت.
این که یک عارفی با شیطان دیدار داشته باشه و این چه عارفی است که اینقدر از خودش تعریف کرده و آیا اون نمی دونسته که شیطان خودش اینا رو میدونه؟ توضیح همه اینها یک روز وقت لازم داشته؟
دیدن شیطان حتی برای معصومین هم نقل نشده چه برسه به....
امتحان کنید بهترین جواب من همینه.
نظر شما چیه چیکار باید کنیم برای کسایی که مشکل مطرح شده رو دارند؟(مشکل مطرح شده در متن اصلی)
سلام 
جای فکر داره...
تشکر.
پاسخ:
درسته من خودم یکی از شاهد های عینی هسم
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۷ ابراهیم کربلا
وقتش رسیده است که اصلاح نفس انجام دهید ، با این کارها چیزی حل نمیشود ، البته حقیقتا وهم چون وهم است لذا اصلا فرستادن پنج تا صلوات هم دامن به آتش میزند ، فراموشی شیطان واجب است و لذا نباید پشت او راه افتاد ، همینکه این فکر آمد کار را بزرگ نکنید ، چرا که شما برای چیزی نگران بوده و یا در پی نابودی آن تلاش میکنید که اصلا نیست و به قول جناب رائفی پور نباید واکنشی نشان داد ، تکبر خودش از اوهام است و نباید نگران بود ولی باید با شناخت خودمان وهم بودن آ« را تشخیص دهیم ؛ بنده شما را به حقیقت عالم دعوت کردم و مابقی موارد اوهام است ، حقیقت در یافتن خود است ، باید حقیقت را یافت وگرنه باید به همان نقطه که بودیم برگردیم
پاسخ:
حرف شما کاملا درست هست نباید به وهم توجه کرد ولی مثالی میزم شاید بحث بهتر باز بشه
شما در حال رانندگی هتید و نیاز به تمرکز زیادی دارید 
یکدفعه خوابتون میگیره شما به خواب توجه نمی کنید و میگید باید به کارتون ادامه بدید؟
ماهم در حال رانندگی در مسیر الهی هستیم 
وهم مثل خواب میمونه وقی میاد تمرکزتون رو میگیره نمیزاره حرک کنید.
باید بزنید کنار مشکلتون رو حل کنید بعد حرکت کنید وگرنه توی دره می افتید.
ممنون از نظرتون
خوب این کارها جواب نداد چی؟؟
پاسخ:
اگه براتون امکان داره مشکلتون رو دقیق تر بیان کنید.
این قوی ترین دارویی است که موجوده و اگه جواب نداد باید کار اساسی کنید.(مثل بیماری که باید عمل بشه)
من جواب گرفتم اگر مشکلتون رو بگید قدم به قدم کمکتون میکنم تا موفقیت.
اون دنبال کننده ها ک اون کنار هست چجوری باید گذاشت تو وبلاگ
من تازه اومدم بیان
پاسخ:
سلام
به بیان خوش آمدید
لطف کنید در قسمت تنظیمات برید و زیر بخش تنظیمات ساده بعدش باکس دنبال کنندگان رو فعال کنید.
باتشکر از پیام شما.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">